Tengerke 2010.10.05. 09:58

Hétvége

Szombaton megnéztünk egy apátságot a közelben, ahová a városból elvileg nem lehetett eljutni, mert végig behajtani tilos táblák voltak. Igaz rá volt írva, hogy kivéve célforgalm, így úgy döntöttünk, hogy mi célforgalom vagyunk, és behajtottunk. Képeket sajnos nem csináltunk, mert nem vittünk fotógépet. Délután megérkeztek első látogatóink, akiknek megmutattuk a környéket a botanikus kerttel egybe vetve, majd vacsoráztunk egy jót.

 Vasárnap találkozónk volt Brüsszelben, és mivel gyönyörű napsütéses időnk volt, a belga nemzeti botanikus kertbe mentünk. Ez egy óriási botanikus kert, amihez szerintem egy teljes nap kell, hogy körüljárjuk. Így sajnos nem volt túl sok idő. Fotókat is készítettünk,a amiket egy következő bejegyzésben fogok bemutatni, mert olyan sokat válogattam össze. :-)

Mivel Erzsi gépe ment vissza, így hamar el kellett jönnünk, hogy együnk is. A menü Szent Péter hal volt flambírozva… :-) Szerencsére az ijedségen kívül komolyabb baj nem történt, csak a tűzjelző jelezte folyamatos csippanással a történteket. Nagy izgalmamban véletlenül  kiborítottam a bort Anyu ebédjére… :-S Nagyon kedves volt, amikor mondta, hogy így még finomabb lett. :-)

 Este, amikor visszaértünk Leuvenbe a postaládában egy papírra lettem figyelmes: Rendőrségi behívó. Az elején nagyon megijedtem, mert csak az enyémet láttam, aztán megtaláltam a Dezsőét is, és Ata mondta, hogy ez itt teljesen normális.

Hétfőn így a reggelt a rendőrségen kezdtük, ahol leellenőrizték az adataink helyességét, majd közölték, hogy 2-3 hét múlva ismét kapunk egy értesítést, hogy elkészültek a belga irataink. Miután sikerült ezt is elintézni, elmentünk órát és esernyőtartót nézni, de nem nagy sikerrel.. Viszont sikerült vennünk Dezsőnek két finom puha sapkát.

Innen a nyelviskolába mentünk, ahol láttuk - ahogy vártam is -, hogy egy kezdő csoportba sikerült csak bekerülnöm. Ami rettenetesen zavart, így bementem az irodába, ahol közölték velem, hogy nem kerülhetek másik csoportba semmiféleképpen, így mondtam, hogy kérem vissza a pénzemet. Dezső erre azt mondta, hogy olyan, mintha itt mindenki bürökrata lenne. Noh mindegy. Dezső azért beiratkozott, mert neki nagyon olcsó. Ha nekem is ennyit kellene fizetni, lehet, hogy maradtam volna, de így nem. Mindegy. Nem keseredünk el, mert lehetőség van itt beszélgető estekre járni, így megvan a kedd esti programom. Hétfő esténként táncra fogok járni (partner nélküli táncra). A csütörtök esték – amikor Dezsőnek ismét órája van, azok meg lehet, hogy csak úgy az enyémek lesznek. Ha meg még a szerda esti óráját is felveszi, oda is kitalálok valamit… Nem is értem, itt miért ilyen későn vannak az egyetemi órák? Este fél 10-ig??? Reggel legkorábban 9-kor kezdődnek. Furák ezek az itteni népek…

 

A bejegyzés trackback címe:

https://iranyleuven.blog.hu/api/trackback/id/tr212345933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása